Multiwagon by Lewczan

Pochwal się swoim autkiem - Opisy, zdjęcia, prezentacje.
Awatar użytkownika
ryan_cooper5
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2833
Imie: Krystian
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115 km
Kolor: Orione Grey
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?t=9309
Lokalizacja: Wieluń

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: ryan_cooper5 » 15 sie 2017, 21:11

To u mnie jest troche inaczej... Na zimnym po odpaleniu jak obroty spadna delikatnie zaczyna tak halasowac, chyba ze jest cieply silnik albo jest gorąco na dworze. Niedlugo bede rozrzad wymienial to kolo tez od razu poleci :)

Awatar użytkownika
MBaran
Nowy Klubowicz
Posty: 222
Imie: Michał
Auto: Co podjedzie na przystane
Silnik: ---
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=12647
Lokalizacja: Wrocław/Ząbkowice Śląskie

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: MBaran » 15 sie 2017, 21:27

To już wiem co się działo z autkiem, gdy go nie było pod blokiem :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 13 lut 2018, 12:55

W ostatnim czasie dużo się działo w życiu prywatnym, przez co Stilo nie było dopieszczane. Więcej uwagi poświeciłem nowemu nabytkowi dla żony - Hondzie Jazz ze skrzynią CVT :) Mechanicznie super, szkoda tylko, że przecieka po większym deszczu (znany problem dla tego modelu).

Coś się jednak udało zrobić dla Fiacika:
- wymieniony MAP sesnor - zero różnicy, niepotrzebnie wymieniałem
- wymieniony alternator - nówka MM 105 A, napinacz i pasek - efekt błoga cisza pod maską :)
- zrobiony kurs nad morze, średnie spalanie na poziomie 5,1/5,5 l (komp/dystrybutor), niestety tył na większych dziurach przycierał przy dystansach 13 mm,
- rozebrana i naprawiona Navi, laser się zblokował przez jakąś luźną blaszkę, podczas prób na domowym zasilaniu domowym przypadkiem się odblokowała :P zostało pomalować ramkę, pod kolor reszty plastików - metallic black.
- na święta wpadły śruby zabezpieczające McGard oraz dywaniki gumowe z Frogumu - szczerze polecam oba produkty
- wyważyłem koła zimowe,

W ostatnim czasie udało mi się zmienić pracę i w końcu pracuję w branży automotive, plus Stilek bezawaryjnie służył mi przez ten ciężki okres z tego powodu dostał prezent:
Obrazek

Kupiony za grosze, sprzedający nie wiedział co sprzedaje.

Poza tym szykuję się owocny rok :)

Awatar użytkownika
czarny
Nowy Klubowicz
Posty: 254
Imie: Mateusz
Auto: Stilo 3D / Stilo MW
Silnik: 1.6 103KM / 1.6 103KM
Kolor: 408/b / 632
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 11#p205911
Lokalizacja: KWA
Kontaktowanie:

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: czarny » 13 lut 2018, 13:36

Cena za zderzak piękna :-D

MarekK
Nowy Klubowicz
Posty: 33
Imie: Marek
Auto: Stilo MW
Silnik: JTD 16V
Kolor: Srebrny
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/multiwagon-z-lu ... 11893.html
Lokalizacja: Lublin

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: MarekK » 13 lut 2018, 16:16

Piękny.
Chętnie odkupię stary zderzak jakby cena była atrakcyjna.
Jaki to kolor?

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 13 lut 2018, 20:49

Obecny zderzak ma kolor 647 (grigio steel). Nim będę zmieniał zderzak, trochę czasu pewnie zejdzie.

MarekK
Nowy Klubowicz
Posty: 33
Imie: Marek
Auto: Stilo MW
Silnik: JTD 16V
Kolor: Srebrny
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/multiwagon-z-lu ... 11893.html
Lokalizacja: Lublin

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: MarekK » 13 lut 2018, 20:56

Daj znać.

looki
Nowy Klubowicz
Posty: 81
Imie: Łukasz
Auto: Stilo
Silnik: 1.9 JTDm 150KM/200KM
Kolor: Czarny
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=12215&start=100
Lokalizacja: Pyskowice

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: looki » 13 lut 2018, 22:10

juz wiem co za ........ zwinęła mi ten zderzak 5minut wczesniej jak ogladałem aukcje, o tyy

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 16 lut 2018, 16:35

looki pisze:juz wiem co za ........ zwinęła mi ten zderzak 5minut wczesniej jak ogladałem aukcje, o tyy


Kolego ja nad zakupem z tej aukcji zastanawiałem się kilka dni:P Zaryzykowałem zakup w ciemno, mimo że był do zobaczenia we Wrocławiu, gdzie mieszkam.

Pocieszę Cię i tak jest trochę popękany, więc będzie trochę zabawy, żeby wyglądał jak należy :P

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 28 kwie 2018, 20:39

Stilek przeszedł dzisiaj przegląd, ale żeby go przejść musiałem na szybko wymienić ledy na zwykłe żarówki H7. Diagnosta stwierdził, że ledy świecą wszędzie, tylko nie na drogę :P Oprócz tego zmienione koła na letnie.

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5181
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Mazi » 04 maja 2018, 21:54

Ja nie rozumie jak świecą wszędzie, a co zwykła żarówka nie świeci wszędzie ...
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED / DUALOGIC viewtopic.php?f=36&t=11584&start=25

Awatar użytkownika
pio075
Starszy Klubowicz
Posty: 2295
Imie: Piotrek
Auto: Stilo 5D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: Bordeaux Old Rose
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=14610
Lokalizacja: Kielce

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: pio075 » 04 maja 2018, 22:15

Mazi pisze:Ja nie rozumie jak świecą wszędzie, a co zwykła żarówka nie świeci wszędzie ...

Normalnie? Jak ma skopaną geometrię (a sporo chińskich ledów ma) to, szczególnie w reflektorach całopowierzchniowych bardzo czułych na poprawną geometrię źródła światła, światło będzie wszędzie także w miejscach w których nie powinno go być.

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5181
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Mazi » 04 maja 2018, 22:23

Dzięki za wyjaśnienie ;)
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED / DUALOGIC viewtopic.php?f=36&t=11584&start=25

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 16 lip 2019, 12:16

Aktualizacja po ponad roku:

W połowie maja 2018 podczas hamowania z przedniego lewego koła zaczął dochodzić nieprzyjemny, metaliczny dźwięk. Miesiąc wcześniej diagnosta pytany o stan klocków ocenił, że jeszcze spokojnie z 4-5 mm do blaszki zostało. Po oględzinach na parkingu zauważyłem dość szerokie wyżłobienie na tarczy hamulcowej z hałasującego koła. Jako że dwa tygodnie wcześniej urodził mi się drugi syn, to nie miałem ani siły, ani czasu, żebym się tym sam zajął. Przy okazji wymiany oleju (Motul 8100 X-Cess 5W40) i filtrów poprosiłem mechanika, żeby zajrzał do hamulców i powiedział co tam się stało. Podczas odbioru usłyszałem, że oglądał dokładnie hamulce i to pewnie kamień podszedł między klocek a tarcze, stąd ta bruzda na tarczy, po kilku kilometrach to się ułoży i ten dźwięk zniknie, ale żebym kontrolował tarczę bo może pęknąć :o Po powrocie do domu skapnąłem się, że mam śruby antykradzieżowe na felgach, a nasadkę do nich miałem głęboko schowaną w schowku pasażera, więc raczej małe szanse na "dokładne" sprawdzenie zacisku hamulcowego. Wziąłem sprawy w swoje ręce i pod blokiem zrobiłem badanie (tak wiem, powinienem od tego zacząć) - okazało się, że wszystkiemu winny był zatarty sworzeń dolny sworzeń prowadzący w zacisku. To doprowadziło do pracy klocka pod kątem. Na jednym końcu było z 5 mm materiału ciernego, a po drugiej stronie wystawał tylko nit, który to tak pięknie przeorał tarczę :P Kupiłem zestaw naprawczy do zacisków oraz klocki ATE i przystąpiłem do samodzielnej naprawy pod blokiem. Operacja się udała, pacjent przeżył i hamował. Tarcza do tej pory nie strzeliła, ale w 2020 wylatuje. Po tej akcji stwierdziłem, że wszystkimi normalnymi naprawami ja będę się zajmował.

Na początku lutego jakiś amator cudzej własności przy pomocy hulajnogi elektrycznej :facepalm: wybił szybę w moim drugim aucie, tylko po to by ukraść wideorejestrator (taki nakładany na lusterko) wart max. 50 zł, a szkód na około 400 zł. Wrocław taki bezpieczny :(

Pod koniec lutego 2019 w Stilo padł mechanizm tylnej wycieraczki. Po rozebraniu okazało się, że sworzeń, na którym zasiada ramię wycieraczki tak mocno zardzewiał, że zblokował się w plastikowej tulei prowadzącej. W Multiwagonie bez otwieranej dodatkowo szyby bagażnika, ta plastikowa tuleja ma wewnątrz cztery rowki nacięte równolegle do osi sworznia, których zadaniem jest zbieranie/ zdzieranie brudu z ww. sworznia. Szkoda tylko, że gdy wycieraczka długo nie jest używana, brud i woda nie mają jak uciec, więc w efekcie dochodzi do zatarcia :czerwonakar: Sworzeń po wyjęciu i czyszczeniu z rdzy stracił średnio 0,5 mm na średnicy (nie mówiąc już o walcowości). Luz w tulei był za duży by mechanizm działał prawidłowo. Używka pomogła. Rada do użytkowników MW, używajcie od czasu do czasu tylnej wycieraczki, nawet gdy nie ma potrzeby, jeśli nie chcecie, żeby padł mechanizm :)

Dnia 3 kwietnia 2019 z mojej winy Stilo oberwało od Ducato strzała w przód pod kątem ok 45°. Na szczęście nikomu nic się stało, bo prędkości nie były duże. W Ducato wgięty został jeden panel zderzaka i zdjęta opona z felgi (najprawdopodobniej belka poprzeczna też dostała). W Stilku poduchy nie wystrzeliły, silnik nawet nie zgasł i żadne płyny nie wyleciały, więc wydało mi się, że nie jest źle. Niestety przy próbie przestawienia samochodu (co by nie blokować ruchu) pedał sprzęgła wpadł w podłogę i nie wrócił. Jakoś udało się zepchnąć auto do zatoczki PKSu, która była niedaleko. Policja z powodu uszkodzonego przodu i braku możliwość jazdy o "własnych siłach" zablokowała dowód. Ciekawą rzeczą było to, że nie minęła nawet minuta od wypadku, a już dwóch laweciarzy oferowało swoje usługi :P Stilo na lawecie z ubezpieczalni opuściło miejsce zdarzenia ;(

Obrazek
Obrazek

Auto przetransportowałem do dziadków, mieszkających po przeciwnej stronie miasta. Tam mogłem je swobodnie rozebrać i ocenić skale uszkodzeń. Ale żeby to zrobić należało wprowadzić auto na teren posesji. Niestety na przeszkodzie stał krawężnik, któremu moja tężyzna fizyczna nie podołała (sam pchałem auto). Ostatecznie Stilo wjechało o własnych siłach na krawężnik, ale w trybie elektrycznym ;) W trakcie sprawdzania wyszło, że silnik nie został w żaden sposób uszkodzony :clap: Do wymiany były: pas przedni z chłodnicami, belka poprzeczna, zderzak (grill bez znaczka przepadł), maska z zawiasami, prawy błotnik, osłony boczne silnika oraz jedna z rurek od klimy. Po podliczeniu orientacyjnych kosztów naprawy oraz rozważeniu zakupu nowego auta z salonu, stwierdziliśmy z żoną (jak ja kocham tą kobietę :) ), że odbudowujemy Stilaka, a raczej ja sam to zrobię i dodatkowo go trochę ulepszę ;) Jedynym warunkiem mojej żony było, żebym wyrobił się z naprawieniem auta do wyjazdu nad morze (początek czerwca). Myślałem, że spokojnie naprawię auto w ciągu 2 - 3 tyg, ale ilość niespodzianek oraz zbytnie przykładanie się do odbudowy skończyło się ukończeniem naprawy 4 dni przed wyjazdem :facepalm:

Obrazek
Obrazek

Powodem zapadniętego pedału sprzęgła była awaria pompy sprzęgła (tej pod pedałem sprzęgła). Okazało się, że jakimś cudem po wypadku ciśnienie wewnątrz pompki rozerwało ją (rozwaliło uszczelnienia oraz segera zabezpieczającego tłoczek przed wysunięciem z cylindra). Element ten był wymieniany ok 50 tys. km, a wyglądał jakby nigdy nie był wymieniany (ach Ci uczciwi mechanicy). Założyłem nową pompkę z Sachsa, plastiki w gnieździe kulowym pod pedałem sprzęgła a układ zalałem nowym płynem hamulcowym. Nie wiem jak wygląda prawdziwa oryginalna pompka sprzęgła do Stilo, ale ta Sachsa pod kulą ma jeszcze jeden stopień o większej średnicy i ten stopień nie pozwał zamontować poprawnie tych plastików pod pedałem sprzęgła, musiałem je delikatnie podcinać.
Obrazek


Z innych niespodzianek wyszło, że prawa podłużnica uciekła na zewn. o 7 mm, pękła obudowa filtra powietrza oraz ukręciłem kilka śrub (najgorsze to te przy wsporniku łączącym błotnik z górną "podłużnicą"). Poniżej lista prac naprawczo-poprawczych:
- ściągnięcie resztki czynnika z klimy i zbicie ciśnienia z instalacji w celu demontażu chłodnicy,
- wyprostowana i pospawana rurka od klimy (była nacięta poprzez koło pasowe :razz: ),
- wymienione i zabezpieczone wszystkie podwójne oringi klimatyzacji na wężach (polecam firmę Laser-Sinex - komplet tych oringów kosztował mnie ok. 25 -30 zł.),
- EGR zaślepiony przy samym turbo, chłodniczka spalin usunięta. Zrobiony bypass układu chłodzenia w jej miejscu,
- montaż nowego termostatu (Calorstat - nacięcie na króćcu nie zgadzało się z tym na org. wężu)
- wymiana obejm w układzie chłodzenia na nowe,
- podłużnica wyprostowana, inne pogięte mocowania również naprostowane,
- założona inna, wyczyszczona podstawa filtra paliwa plus nowy czujnik obecności wody
- założona inna, wyczyszczona klapa gasząca
- cały układ dolotowy wymyty, założone nowe obejmy, miejsca potencjalnych nieszczelności zabezpieczone przed przecieraniem się,
- obudowa filtra powietrza dokładnie wyczyszczona, pospawana (nie miałem kleju do PP, więc musiałem spawać), otwór łączący zbiorniczek odmy (ten pod filtrem) z obudową filtra zaślepiony (strasznie dużo oleju było w jego okolicy),
- filtr powietrza K&N - wymyty i zabezpieczony olejkiem,
- zmieniono uszczelnienie między klapą gaszącą a rurą prowadzącą do intercoolera (wsadzony duży oring),
- wstawiony kosz akumulatora z osłonami skrzynki bezpieczników od Bravo 2 (wcześniej oczyszczony, odrdzewiony i pomalowany),
- powiercone i nagwintowane otwory w kielichach pod montaż rozpórki, dodatkowo lekko zmodyfikowałem mocowania przewodów paliwowych aby nie było kolizji z rozpórką,
- rozpórka oczyszczona i lekko podszlifowana (czeka na malowanie),
- instalacja elektryczna zabezpieczona taśmą parcianą, wiązka świateł naprawiona (uległa przecięciu),
- przełożenie wirnika wentylatora do starego silnika (trzeba było prostować łapy) - ponieważ w zakupionej używce gniazdo hermetyczne miało inny kształt,
- regeneracja zakupionego pasa przedniego, wymiana wszystkich śrub na nierdzewne, wstawienie nowych wsuwek gwintowanych oraz pospawanie go w dwóch miejscach,
- oczyszczenie i pomalowanie zakupionej belki przedniej oraz kilku innych mniejszych metalowych mocowań,
- wymycie komory silnika,
- spasowanie nowej blacharki, dostosowanie zderzaka z Schumachera do błotników 5D/MW,
- wstawienie reflektorów Depo, w starych oprócz kloszy w bardzo złym stanie, warstwy odbijającej światło na odbłyśniku świateł mijania było z 20% :( Czekam na kilka dni wolnego, żeby pomalować w nich środki i wstawić soczewki (części już są),
- montaż osłon bocznych silnika, osłonę od strony skrzyni dostałem Abartha, ale po kilku minutach ze szlifierką była przystosowana do JTD :D,
- wymieniłem łożysko w prawym tylnym kole, bo zaczęło hałasować (wymieniane 40 tys. km temu). Po dostaniu się do nakrętki okazało się, że bez problemu odkręciłem ją ręką... Powinna być dokręcona na 260 Nm. Pozdrawiam mechanika. Wstawiłem łożysko SNR i tym razem dokręciłem nakrętkę z prawidłowym momentem.

Pewnie było jeszcze trochę innych rzeczy, ale tylko tyle jestem w stanie sobie teraz przypomnieć. Z serwisowych rzeczy przed wyjazdem zrobiłem nabicie klimy oraz przegląd - nie udało mi się go przejść za pierwszym razem bo miałem źle ustawione światła (a jak mogły być dobrze ustawione, skoro cały przód nowy wstawiałem) oraz ręczny był słaby.

W ostatnim momencie przed wyjazdem zmieniłem tylną kanapę oraz tył bagażnika na ten z przesuwną kanapą (w czarnej skórze) oraz dokupiłem bagażnik dachowy Aguri oraz box dachowy Inter Pack.

Obrazek

Stilo dzielnie pokonało drogę nad morze i z powrotem (960 km) przy spalaniu 5,1/5,6 (komp/dystrybutor). Jedyną niedogodnością była chwilowa usterka climatronica, polegająca na tym że klapy od kierunków nawiewów się zblokowały i powietrze nie leciało z żadnego z trzech możliwych miejsc :P Po restarcie wszystko wróciło do normy. Trzeba będzie ściągnąć deskę i przesmarować to cholerstwo.

W tym momencie auto ma na blacie 275 tys. km i wszystko działa. Czuję ogromną satysfakcję, że mimo braku wiary ze strony znajomych i części rodziny byłem w stanie sam odbudować auto. Pewnie niektórzy czytając to dziwią się, po co reanimować 16 letnie auto warte mniej niż 5-7 tys. zł. Wydaję mi się, że zbyt mocno psychicznie jestem związany z tym kawałkiem metalu i jestem nauczony, że gdy coś się zepsuje, to warto to jednak naprawić zamiast wyrzucać od razu na śmietnik.

A plany na najbliższe tygodnie to:
- wstawić resztę skórzanego wnętrza (fotele, boczki i nową kierownicę),
- upgrade lamp na soczewkę i ringi drl,
- montaż spryskiwaczy reflektorów z Megane 2,
- naprawa i przygotowanie do malowania zderzaka z Schumiego,
- montaż poprzeczki i sprężyn -40 (czekają od dawna).

Awatar użytkownika
Zawaś
Starszy Klubowicz
Posty: 1236
Imie: MARCIN
Auto: FIAT STILO MULTIWAGON
Silnik: 1.9 MJTD 140KM
Kolor: BLU VITALITY VR 480
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 20#p194220
Lokalizacja: TORUŃ

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Zawaś » 18 lip 2019, 21:36

Sporo roboty i kasy włożone. Ten zderzak będzie docelowo? Pod maską pewnie masz teraz czysciutko :)
Sprężyny obniżające zakładaj bo to zupełnie inna jazda.
Jest: Fiat Stilo 1.9 MJTD 140 KM DYNAMIC
Był: Fiat Marea Weekend 1.9 TD 100 KM HLX

Beyor
Nowy Klubowicz
Posty: 104
Imie: Dominik
Auto: Stilo 5d
Silnik: 1.9 Multijet 140 KM

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Beyor » 19 lip 2019, 00:31

Trudno było dopasować zderzak do wersji 5d?

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 19 lip 2019, 17:04

Zderzak od Schumachera jest zderzakiem docelowym, wymaga jeszcze dopieszczenia w postaci podklejenia, malowania i lekkiej modyfikacji w miejscu gdzie spotyka się błotnik z reflektorem. Ale zwlekam z tym do momentu, gdy znów będę miał drugie auto do jazdy na co dzień. No i muszę zrobić zaślepkę zderzaka, bo ponoć nie do dostania.

Sprężyny zamontuję razem z rozpórką, a tą jeszcze trzeba pomalować.

Odnośnie spasowania zderzaka od 3D do 5D i MW, to bez większej rzeźby, będzie widać niedopasowanie w okolicy łączenia się reflektora z błotnikiem. Z mniejszych rzeczy to w miejscu łączenia zderzaka z błotnikiem, jedną z fasolek pod śrubę trzeba wydłużyć ok. 1 cm . No i coś mi się przypomina, że ilość wkrętów łączących nadkola (plastikowe) ze zderzakiem jest inna, bo musiałem wiercić z nadkolach otwory.

Awatar użytkownika
Patryk
Klubowicz
Posty: 637
Imie: Patryk
Auto: Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Kolor: Blu Jet
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=7159
Lokalizacja: Lędziny | SBL

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Patryk » 27 lip 2019, 15:00

Gdzie dorwałeś zderzak? :)

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 27 lip 2019, 16:12

Dorwałem go 1,5 roku temu na szrocie pod Wrocławiem. Na allegro ktoś go wystawił nie jako Schumacher lecz Zender.

Awatar użytkownika
pio075
Starszy Klubowicz
Posty: 2295
Imie: Piotrek
Auto: Stilo 5D
Silnik: 1.6 16V 103KM
Kolor: Bordeaux Old Rose
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=16&t=14610
Lokalizacja: Kielce

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: pio075 » 27 lip 2019, 22:30

Lewczan pisze:Dorwałem go 1,5 roku temu na szrocie pod Wrocławiem. Na allegro ktoś go wystawił nie jako Schumacher lecz Zender.

No bo tak naprawdę cały ten schumacher to tak zwany "Zender pack" który można sobie było dokupić w ramach lineaccesori:
Obrazek
o a tu skorpiony do kupienia "osobno" ;)
Obrazek

Ale szanuję bardzo że poskładałeś po stłuczce a nie opchnąłeś na złom :)

Awatar użytkownika
Patryk
Klubowicz
Posty: 637
Imie: Patryk
Auto: Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Kolor: Blu Jet
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=7159
Lokalizacja: Lędziny | SBL

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Patryk » 28 lip 2019, 19:31

Ja mam zderzak, który jak kupiłem był szary, ale od tego ze skanu katalogu i wszelkich z Schumachera różni się tym, że nie ma tej zintegrowanej dokładki w stylu fabrycznej ze Stilo

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 21 wrz 2019, 12:41

W ostatnim czasie wpadły:
- kierownica skórzana po renowacji,
- nowa skórzana gałka zmiana biegów (OEM),
- roleta od wersji z przesuwną kanapą (ciekawostka: kanapy od 5D i MW mają inny rozstaw chwytaków rolety),
- komplet owiewek Hako, rzeczywiście szyby ciężko się domykają,

W przyszłym tygodniu Stilek leci na wymianę sprężyn -30 oraz ustawienie geometrii.

Mam prośbę do posiadaczy Schumacherów, czy ktoś z Was mógłby pożyczyć mi zaślepkę zderzaka przedniego? W ASO nie można już jej dostać, w internecie też nie ma. Myślę nad wydrukiem 3D, ale do tego potrzebuję oryginał, aby odtworzyć geometrie części. Wydaję mi się że na forum widziałem kilka samochodów z brakującymi zaślepkami, może ich posiadacze skusiliby się na nową zaślepkę? :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Patryk
Klubowicz
Posty: 637
Imie: Patryk
Auto: Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115KM
Kolor: Blu Jet
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=7159
Lokalizacja: Lędziny | SBL

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Patryk » 28 wrz 2019, 09:22

Jak to ogarniesz to ja jestem chętny bo na moją ktoś się pokusił...

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 154
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 28 wrz 2019, 22:02

Stilo już po wizycie w warsztacie, oprócz wymiany sprężyn -30 Vogtland, wpadły nowe wahacze Starline oraz osłona przegubu, do tego ustawiona geometria. Przed wymianą odległości od ziemi do nadkola wynosiły 67,5 przód, 67 tył, teraz jest odpowiednio 65 i 64 (koła 225/45R17 2,3 bar). Odczucia opiszę, jak zrobię więcej kilometrów, zwłaszcza poza miastem na jakichś krętych drogach.

Obrazek

Na zdjęciu Stilo jest bez dystansów.



Wróć do „Moje Auto”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości