Obrazek

Multiwagon by Lewczan

Pochwal się swoim autkiem - Opisy, zdjęcia, prezentacje.
Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 20 lip 2016, 15:10

Część, mam na imię Piotrek, jestem na forum już od ponad dwóch lat, ale nigdy nie mogłem znaleźć czasu i natchnienia, żeby opis swoje Stilo. Dziś nadszedł moment by to zmienić :)

Na co dzień pracuję jako konstruktor/technolog w firmie, która zajmuje się produkcją części do pojazdów specjalistycznych oraz obróbką metali na maszynach CNC. Część rzeczy do auta jestem w stanie sam dorobić (na CNC) plus mam zaplecze narzędziowe i schronienie dla auta w przypadku naprawy auta przy brzydkiej pogodzie. Auto staram się sam naprawiać.

Przed Stilo jeździłem Fiatem Tipo 1.6 75 KM z 1995 roku. Pomijając zerwany pasek rozrządu i wynikający z tego remont silnika auto wspominam dość dobrze. Auto dzielnie towarzyszyło mi przez okres studiów :)

Obrazek

Na Stilo zdecydowałem się ze względu na sentyment. Od dziecka podobało mi się to auto, w momencie gdy ojciec kupował swoje Uno, Stilo miało debiut na rynku. Próbowałem ojca zachęcić do zakupu Stilaka, ale on wolał Uno :facepalm4:

Swoje Stilo kupiłem w listopadzie 2012 roku i od tego czasu dzielnie (z małymi wyjątkami :P ) mi służył. Włożyłem w niego tyle serca i funduszy, że nie zamierzam się z nim rozstać za żadne skarby. Poza tym, patrząc na to co teraz dzieje się z motoryzacją (downsizing, lite aluminiowe bloki silników bez tulei cylindrów itp.) sprawia, że jeśli chce się jeździć tym samym samochodem dłużej niż 3 lata/120 tys. km. trzeba szukać starszego samochodu (poniżej 2005 roku) i go poprostu wyremontować.

Wracając do tematu...

Dane techniczne mojego auta:

Marka: FIAT
Model: STILO MULTIWAGON
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Data produkcji: Grudzień 2002 (pierwszy wypust kombiaka :clap2: )
Wersja: Dynamic
Przebieg w chwili zakupu: 159 tys. km (po późniejszym podpięciu się pod service wyszło 268 tys.km :| )

Z wyposażenia ponad standard:
- sterowanie radia z kierownicy,
- kiera i lewarek w skórze,
- elektryka wszystkich szyb,

Tak wyglądał po zakupie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na dzień 20.07.2016 przebieg wynosi: 238 tys.

NAPRAWY:

Od zakupu do dzisiaj zostały naprawione:

Zawieszenie:
- amortyzatory przód Bilstein B4, sprężyny przód Kayaba, łożyska amortyzatorów , łączniki Febi, gumy stabilizatora, wahacze, 2 razy tylne tuleje w wahaczach,
- amortyzatory tył Sachs, sprężyny tył Kayaba, 2x komplet tulei tylnej belki (2 razy, bo mechanicy z Wałbrzycha z serwisu Limanówka mnie oszukali ;( ),
- łożysko prawe i lewe, tył SKF,

Hamulce:
- tarcze przód i klocki Brembo (strasznie piszczały :| ), teraz mam tarcze Mikody nacinane plus klocki Textar,
- tarcze tył i klocki, teraz tarcze Mikody nacinane plus klocki Textar
- regeneracja zacisków przód plus malowanie,
- wymiana zacisków tył na regenerowane,
- wymiana linek ręcznego,

Silnik, układ napędowy i wydechowy:
- budżetowy termostat od Renówki,
- czujnik temperatury, czujnik położenia wału (sprawca Loose Connect),
- poducha nad skrzynią poliftowa, dwie dolne poduchy silnika,
- komplet: sprzęgło, dwumasa i łożysko oporowe, uszczelnienie wału, olej do skrzyni Selenia,
- wyprzęgnik oraz plastiki łączące go z pedałem sprzęgła,
- tłumik końcowy,
- zmienione miejsce mocowania zaworu Overboost,
- 2x czyszczenie EGR, zaślepienie EGR w dwóch miejscach,
- 2x kompletny rozrząd,
- koło pasowe wału,
- "nowy" silnik z przebiegiem ok 140k,
- plecionka wydechu,

Inne:
- 2x szyba przednia Pilkington,
- szyba prawa, przednia Pilkington,
- błotnik lewy przód,
- mata pasażera, potem emulator maty,
- potencjometr wentylatora klimatyzacji,
- 2x wymiana łożyska kompresora sprężarki, trzeba było napawać i przetoczyć koło pasowe, bo łożysko wpadało luźno,
- dołożona brakująca roleta bagażnika, dywaniki welurowe, mata bagażnika,
- wymiana akumulatora,
- dołożenie 2 osłon akumulatora,
- niezliczona ilość wymienionych żarówek,
- filtry, płyny co 10 - 15 tys. km. Leje olej Valvoline Maxlife 10W40
- wymiana mikrostyku tylnej klapy,
- radio CD, w starym padł napęd CD,
- wymiana urwanego ramienia tylnej wycieraczki,
- wymiana skrzywionego ramienia przedniej wycieraczki,
- akumulator Centra Futura 77Ah 760A

Z modyfikacji niestandardowych:
- wygłuszenie podłogi przedziału pasażerskiego, ścianki grodziowej, maski oraz klapy bagażnika.
- konserwacja profili zamkniętych,
- wymiana klimatyzacji manualnej na climatronic + naprawienie, tak by działał jak należy,
- zakup, renowacja i malowanie felg speedline 17" na biało plus opony letnie Michelin 215/50R17
- renowacja i malowanie felg 16" na czarno plus opony zimowe Nexen 205/55R16
- wymiana zderzaka na wersje od 3D, ze spryskami lamp plus grill bez znaczka.
- dodanie 6 litrowego zbiorniczka spryskiwaczy z dwoma pompkami,
- naprawa blacharska maski i oklejenie jej folia Oracal Azure Gloss Metallic (chciałem całe auto ale to jednak nie dla mnie, mam folię na sprzedaż jakby ktoś był chętny oklejać),
- oklejona folią rączka bagażnika,
- zrobienie na CNC czterech dystansów 13 mm, mogę dwa sprzedać, bo przycierają na tylnej osi,
- dołożenie schowka na okulary od Cromy,
- wymiana plastików wnętrza na białe,
- pomalowanie pozostałych elementów (nawiewy, panele od klimy, radio) oraz fragmentu tunelu na czarny metallic,
- montaż zestawu głośnomówiącego Nokia CK-200,
- montaż ledowego podświetlenia nóg sterowanego sygnałem z lampki przedniej,
- wymiana żarówek we wnętrzu na led,
- zmiana miejsca portu OBD2 do górnego schowka pasażera,
- dołożenie czujnika zmierzchu/deszczu, wymiana pająka przełączników, dodany tempomat,
- przednie boczne szyby w foli antywłamaniowej,
- klapa bez znaczków,
- dołożona kamera cofania w ramce tablic rejestracyjnej, obraz na nawigacji dodatkowej.
- ramka lewarka zmiany biegów z Abartha (frezowana),
- dorzucona grzałka PTC,

W trakcie modyfikacji:
- zmiana podświetlenia przycisków i zegarów na biało,
- naprawa Navi i zmiana koloru podświetlenia,
- zmiana panelu climatronica na ten z Delty III,
- zmiana koloru Speedlinów z białych na czarne,
- malowanie i montaż rozpórki przedniej górnej,

Do zrobienia w planach,
- wymiana lub zrobienie tapicerki drzwi na czarną skórę,
- zamówić pasujące do ww. tapicerki pokrowce na fotele i podłokietnik,
- wymienić overboost (też czeka w domu :) )
- zamontować w jakiś mądry sposób wideo-rejestrator (wcześniejszy był powodem włamania do samochodu),
- dołożyć dystanse z tyłu 6 albo 8 mm,
- spróbować podłączyć emulator zmieniarki NVOX (chyba wiem czemu nie łączył się ze Stilo),
- reflektory od anglika czekają na przeróbkę na europejskie biksenony albo przynajmniej bihalogeny plus dzienne w postaci ringów (miałem to zlecić w czerwcu firmie Hidretrofit, ale kontakt z klientem był tak olewczy, że zrezygnowałem),

Do zrobienia w dalszych planach:
- odświeżenie lakieru, pomalowanie maski oraz naprawa drobnych wgnieceń czy zarysowań,
- malowanie lub oklejenie dachu oraz środkowej części przedniego zderzaka na czarny metallic (folię taką mam, więc może jednak okleję),
- dołożenie drugiej rury wydechowej i przebudowa tylnego zderzaka pod dyfuzor z Abartha 500 (dyfuzor już czeka w piwnicy),
- 18" z Bravo,
- centralny intercooler i jakiś słabszy program,
- kiera z Abartha 500

To chyba tyle, jak coś mi się przypomni lub przyjdzie do głowy to dopiszę.

Obrazek
Obrazek

Więcej zdjęć dodam, jak podszykuję auto :]

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 17 mar 2017, 12:44

Update:
Pod koniec sierpnia 2016 w Stilo jeden z korbowodów odmówił współpracy i wyszedł miską olejową zbierając ze sobą cześć bloku :( Na szczęście po dłuższej rozkminie (i przetestowaniu nowej Skody Rapid) stwierdziłem, że warto wskrzesić Stilo, bo jest dużo lepsze dla mnie i dla mojej rodziny do naprawdę wypasionej Skody. Udało mi się zakupić kompletny silnik z osprzętem z przebiegiem (ponoć 140k z 2005 roku). Na dziś dzień auto z tym silnikiem przejechało ok 10k i nic złego się nie dzieje.

Tak wyglądała miska po imprezie z korbowodem:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tutaj nowy silnik siedzi już na właściwym miejscu. Może ktoś ma pomysł jak pozbyć się tej różowej farby z plastikowych elementów (głównie okolice wtrysków)?

Obrazek

A teraz trochę zdjęć z różnych robót:

Wygłuszenie podłogi, deski i podszybia (brak zdjęć maski i klapy):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wymiana klimy manulanej na climatronic:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dokładanie grzałki PTC do climatronica oraz wymiana wiązki deski na tą z Abartha, aby sprawdzić pełną funkcjonalność zegarów i navi:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I kilka innych zdjęć samochodu (obecnie auto ma zderzak od 3D, który jeśli nie pojawi się w międzyczasie zderzak do Schumiego będzie przerabiany, aby dopasować do linii 5D/MW):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 08 maja 2017, 22:07

Dziś w końcu odebrałem speedliny z lakierni i założyłem na nie nowe opony Dębica Presto UHP2 225/45R17. Dodatkowo wrzuciłem na próbę dystanse 13 mm na obie osie. Mam nadzieje, że tył na "niższych" oponach nie będzie szorował w nadkolach. Poza tym rozwiązałem problem niedziałających spryskiwaczy reflektorów - przyczyną okazał się zbyt mocno zagięty przewód idący od pompki do sprysków. Na tę chwilę przebieg 251k km i szykuję się na jutrzejszy przegląd.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5003
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Mazi » 08 maja 2017, 22:49

Po prostu szok z tym wygłuszaniem, dopiero dziś zauważyłem ten pot z ogromem pracy :O
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED?? http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 4&start=25

Awatar użytkownika
Whatever
Nowy Klubowicz
Posty: 112
Imie: Piotr
Auto: stilo
Silnik: 1.2
Lokalizacja: Śląsk

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Whatever » 15 maja 2017, 14:50

Fajna sztuka - gratulacje.
Mam też takie pytanie odnośnie mw. Jaka jest glebokosc bagażnika po złożeniu kanapy ?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Karson
Nowy Klubowicz
Posty: 21
Imie: Karol
Auto: Stilo 3D
Silnik: 1,9 JTD 115km
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 02#p170202
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Karson » 15 maja 2017, 15:25

Łoooo kawał roboty odwaliłeś ! Fajne autko a silnik jeszcze LEPSZY !! :drunk:

Awatar użytkownika
RafalskiJ
Nowy Klubowicz
Posty: 193
Imie: Rafał
Auto: Stilo 3D
Silnik: 1,9 Multijet 140KM
Kolor: Czarny
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13363
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: RafalskiJ » 15 maja 2017, 16:47

Jak oceniasz te oponki Dębicy? Ja mam je ponad miesiąc, zrobione jakieś 2000 km i wydawało mi się że będą lepsze. Mogły by się trochę lepiej kleić drogi i żałuję że nie kupiłem rainspostów.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 15 maja 2017, 18:21

Mazi pisze:Qr Bbpost Po prostu szok z tym wygłuszaniem, dopiero dziś zauważyłem ten pot z ogromem pracy :O

Dzięki, trochę się namęczyłem, ale jeszcze sporo przede mną.

Whatever pisze:Qr Bbpost Mam też takie pytanie odnośnie mw. Jaka jest glebokosc bagażnika po złożeniu kanapy ?

Czyli chodzi Ci o odległość od klapy do postawionych siedzeń tylnych?

Karson pisze:Qr Bbpost Łoooo kawał roboty odwaliłeś ! Fajne autko a silnik jeszcze LEPSZY !!

Dzięki :D Silnik spoko, szkoda tylko, że wcześniejszy dokonał żywota:P

RafalskiJ pisze:Qr Bbpost Jak oceniasz te oponki Dębicy? Ja mam je ponad miesiąc, zrobione jakieś 2000 km i wydawało mi się że będą lepsze. Mogły by się trochę lepiej kleić drogi i żałuję że nie kupiłem rainspostów.


Co do opon, to jeszcze za wcześnie, żeby się jakoś konkretniej wypowiedzieć (dopiero 500 km zrobiłem). Myślałem, że będą trochę cichsze, a co do przyczepności trzymają się lepiej drogi niż wcześniejsze Micheliny (asr dużo rzadziej się zapala). Czas pokaże czy warto było je kupić.

Awatar użytkownika
RafalskiJ
Nowy Klubowicz
Posty: 193
Imie: Rafał
Auto: Stilo 3D
Silnik: 1,9 Multijet 140KM
Kolor: Czarny
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13363
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: RafalskiJ » 15 maja 2017, 21:04

A możesz napisać ile wyniosło cię malowanie felg? Takie charakterystyczne auto a jeszcze go na wrocławskich drogach nie wodziłem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 15 maja 2017, 21:31

Za malowanie proszkowe felg zapłaciłem 160 zł za komplet w lakierni w Szewcach.
Ja jeżdżę codziennie na trasie Wrocław (Grabiszyńska) - Oborniki Śląskie, w inne części Wrocławia nie mam potrzeby się zapuszczać :P

Awatar użytkownika
Whatever
Nowy Klubowicz
Posty: 112
Imie: Piotr
Auto: stilo
Silnik: 1.2
Lokalizacja: Śląsk

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Whatever » 16 maja 2017, 09:03

Chodziło mi o głębokość bagażnika tj. Od progu do złożenia siedzeń. Tak jakbyś miał się mniej wiecej położyć ;)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Tomi
Administrator
Posty: 3348
Imie: Tomek
Auto: SAABOLOT
Silnik: 1.4
Kolor: NR 170
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f=61&t=5125
Lokalizacja: WWL Radzymin

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Tomi » 16 maja 2017, 09:44

Ja w kombiaku na styk, po złożeniu tylnych siedzeń i odsunięciu na maxa przednik mieszczę materac 180 / 120 - wiadomo, materac jest elastyczny, wiec kilka cm odchodzi... ale jeśli chcesz spać z tyłu to MW jak najbardziej się nadaje :D

Awatar użytkownika
Zawaś
Klubowicz
Posty: 818
Imie: MARCIN
Auto: FIAT STILO MULTIWAGON
Silnik: 1.9 MJTD 140KM
Kolor: BLU VITALITY VR 480
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 20#p194220
Lokalizacja: TORUŃ

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Zawaś » 09 cze 2017, 06:53

Podziwiam zaparcie w pracach z kokpitem :o Rozłożyć jedna sprawa ale wiedzieć jak to ponownie złożyć :-P Wygluszenie dało odczuwalną zmianę?
Osobiście maska w ten sposób mi się nie podoba. Speedline super felgi.
Jest: Fiat Stilo 1.9 MJTD 140 KM DYNAMIC
Był: Fiat Marea Weekend 1.9 TD 100 KM HLX

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 09 cze 2017, 07:31

Dzięki za miłe słowa. Co do wygłuszenia, to jeździłem MW kolegi i jest różnica, ale do pełni szczęścia musiałbym zrobić drzwi. Maska w tym kolorze to eksperyment z folią i na lato wpadnie już w kolorze albo w czerni.

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 15 lip 2017, 22:33

Wczoraj po wielu przygodach Stilo zaliczyło zmianę filtrów oraz oleju.
Zaszalałem i zmieniłem olej w "nowym" silniku z 10W40 na 5W40 (płukanka obowiązkowa). Oprócz tego pod maską wylądował filtr powietrza K&N.
Rozwiązany problem głośnego gaszenia, winowajcą była grzechocząca osłona termiczna przy baku oraz źle założona linka klapy gaszącej (długo się gasił).
W poniedziałek wymiana koła pasowego na wale oraz sprawdzenie wolnobiegu na alternatorze.
Miał być FMIC oraz program na wakacje, a będzie naprawa drugiego auta (żona robiła Renówkę) ;(

UPDATE
Koło pasowe wymienione, stare się rozwulkanizowało i podczas ściągania rozpadło na dwie części. Po montażu nowego błoga cisza, no prawie cisza, bo jeszcze lekko hałasuje wolnobieg na alternatorze, ale to do wymiany dopiero po urlopie.

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 14 sie 2017, 13:27

Urlop pod znakiem roboty przy aucie zakończony. W tym czasie:
- wymyta komora silnika, już prawie nie ma różowej farby,
- wyczyszczony układ dolotowy (bez kolektora), syfu było sporo, intercooler cały w błocie i piachu, jazda z uszkodzonym nadkolem robi swoje...
- zabiłem starą przepływkę podczas mycia, założona nowa. Na uszkodzonej spalanie wzrosło do 11l/100 km w mieście...
- założony nowy overboost i wężyki podciśnienia od FMIC,
- nowe, grubsze kable plusowe (chyba niepotrzebna robota),
- założone żarówki postojowe i mijania led
- wstawiony kabel od czujnika zużycia klocków, wcześniejszy zaginął którejś zimy,
- wyregulowane tylne drzwi, bo był problem z zamykaniem

Zostało wypolerować reflektory i odkurzyć. Po wymianie przepływki i overboosta spalanie prawie wzorcowe, ale zmieniła się charakterystyka pracy turbiny (nie ciągnie od samego dołu jak kiedyś, ale za to ma bardzo mocną górę - wyprzedzanie jest dużo bezpieczniejsze dzięki temu). Aha muszę jeszcze wkręcić nowy MAP sensor.

Awatar użytkownika
Mazi
J.Admin
Posty: 5003
Imie: Rafał
Auto: Abarcina
Silnik: 1,2 x 2 :D
Kolor: 601 nero
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=6122
Lokalizacja: Małopolska

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Mazi » 14 sie 2017, 21:59

Szkoda, że nie masz foto relacji lubie takie zdjęcia :D
Udało Ci się rozwiązać problem ?? Napisz jak to zrobiłeś... dla potomnych....
Szukasz pomocy elektromechanika - problem z SELESPEED?? http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?f ... 4&start=25

pepo
Starszy Klubowicz
Posty: 1048
Imie: Przemek
Auto: stilo
Silnik: 2400
Kolor: czarny
Lokalizacja: Berlin // Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: pepo » 15 sie 2017, 08:13

Jakie zakladales postojowki? Ja kupiłem Philips ostatnio i sie drze ze spalona, nie wspolpracuja z can

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 15 sie 2017, 11:39

Mazi pisze:Szkoda, że nie masz foto relacji lubie takie zdjęcia :D


Porobiłem, zdjęcia przed i w trakcie demontażu, na te w trakcie mycia i po nie miałem czasu i sił (upał 40 stopni i rodzina czekająca kiedy w końcu skończę).

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeśli chodzi o zmywanie farby lub innych zabrudzeń to mogę polecić Loctite 7063. Jest dość drogi ale farbę i różne oleje zmywa samym strumieniem, praktycznie nie trzeba szorować.

pepo pisze:Jakie zakladales postojowki? Ja kupiłem Philips ostatnio i sie drze ze spalona, nie wspolpracuja z can


postojówki:
http://allegro.pl/6-led-5630-w5w-can-bu ... ule_id=201

mijania:
http://allegro.pl/zestaw-led-cob-h7-72w ... 87567.html

Pepo dziękuję za części od Ciebie, trochę przeleżały, ale już są zamontowane.

Awatar użytkownika
ryan_cooper5
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2710
Imie: Krystian
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115 km
Kolor: Orione Grey
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?t=9309
Lokalizacja: Wieluń

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: ryan_cooper5 » 15 sie 2017, 13:24

Swieca Ci jakos te ledy mijania? Sam sie zastanawiam nad nimi

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 15 sie 2017, 14:33

ryan_cooper5 pisze:Swieca Ci jakos te ledy mijania? Sam sie zastanawiam nad nimi


Nie jechałem jeszcze po zmroku poza miastem, ale na testach parkingowych wypadły dość nieźle, patrz wyraźniejsza linia odcięcia oraz po prostu jaśniej. Mi do pełni szczęścia potrzeba wypolerować szkła, a najlepiej zabrać się za przeróbkę drugich reflektorów na soczewki.

Dość ważna rzecz, żarówki ledowe z tej aukcji, nie mieszczą się pod dekielkami, więc trzeba jeździć bez lub przerobić istniejące.

Awatar użytkownika
ryan_cooper5
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2710
Imie: Krystian
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115 km
Kolor: Orione Grey
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?t=9309
Lokalizacja: Wieluń

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: ryan_cooper5 » 15 sie 2017, 17:28

też zastanawiałem się nad soczewkami. póki co muszę dobrze ustawić światła i wymienić silniczek od regulancji

pepo
Starszy Klubowicz
Posty: 1048
Imie: Przemek
Auto: stilo
Silnik: 2400
Kolor: czarny
Lokalizacja: Berlin // Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: pepo » 15 sie 2017, 18:38

Jeździć bez dekli to samobójstwo dla reflektorow

Awatar użytkownika
ryan_cooper5
Starszy Klubowicz
**
Posty: 2710
Imie: Krystian
Auto: Fiat Stilo
Silnik: 1.9 JTD 115 km
Kolor: Orione Grey
Prezentacja auta: http://klubfiatstilo.pl/viewtopic.php?t=9309
Lokalizacja: Wieluń

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: ryan_cooper5 » 15 sie 2017, 19:15

a jak Ci się objawiało uzkodzone koło pasowe? u mnie tak dziwnie dzwoni na zimnym silniku i czasem przy rozpędzaniu przy około 1500 obrotów do 1800 slychać takie śwszczenie. Od razu mówię żena pewno nie turbo :)

Awatar użytkownika
Lewczan
Nowy Klubowicz
***
Posty: 137
Imie: Piotr
Auto: Stilo MW
Silnik: 1.9 JTD 115 KM
Kolor: 647
Prezentacja auta: viewtopic.php?f=16&t=13634
Lokalizacja: Wrocław

Re: Multiwagon by Lewczan

Postautor: Lewczan » 15 sie 2017, 19:42

pepo pisze:Jeździć bez dekli to samobójstwo dla reflektorow


Wiem, wiem otwornica i kapsle po dezodorantach pójdą w ruch :sarkazm:

ryan_cooper5 pisze:a jak Ci się objawiało uzkodzone koło pasowe? u mnie tak dziwnie dzwoni na zimnym silniku i czasem przy rozpędzaniu przy około 1500 obrotów do 1800 slychać takie śwszczenie. Od razu mówię żena pewno nie turbo :)


Uszkodzone koło pasowe objawiało się większymi drganiami silnika (nie budy), a przede wszystkim charakterystycznym dźwiękiem jakby stary traktor pracował ;D



Wróć do „Moje Auto”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości